(020) 785 67 80 info@majestichomecare.nl

Algemene informatie

Algemene voorwaarden

Met algemene voorwaarden regelen we uw rechten als klant. Maar ook wat uw plichten zijn.

Deze algemene voorwaarden zijn gemaakt door organisaties van zorgaanbieders en cliënten samen. Majestic Home Care past de algemene voorwaarden toe die zijn opgesteld voor de zorg.

Heeft u vragen over onze algemene voorwaarden dan kunt die per email stellen. Het email adres is info@majestichomecare.nl

Klachtenregeling

Majestic Home Care streeft er naar u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kunt u over iets niet tevreden zijn.

Heeft u een klacht over de verzorging of iets anders, dan kunt u dit altijd bespreken met de medewerker(ster) van Majestic Home Care bij u thuis. Biedt dit niet het gewenste resultaat, dan kunt u contact opnemen met de leidinggevende van de desbetreffende medewerker.

Uiteraard kunt u uw klacht ook schriftelijk kenbaar maken. 

Majestic Home Care is aangesloten bij Klachten en Geschillen commissie Quasir.

Het adres is: Stichting Zorggeschil (Quasir)
De Meenthe 6, 8471 ZP Wolvega
Tel. 0561 618711
De klacht wordt binnen 4 weken in behandeling genomen. U ontvangt daarvan schriftelijk bericht.

Clientenraad

Majestic Home Care vindt het belangrijk dat haar cliënten meedenken, meepraten en ook meebeslissen over zaken die voor hen belangrijk zijn. De cliëntenraad vertegenwoordigt hierbij de cliënten en komt op voor de belangen van de cliënten.

In een cliëntenraad zitten cliënten, familieleden mantelzorgers en/of mensen grote betrokkenheid hebben getoond bij de zorg.
Voor een cliëntenraad is het heel belangrijk om contact te hebben met de cliënten en hun familie / mantelzorgers. Om te weten wat er speelt, waar dingen goed gaan of juist niet. Alleen dan kunnen zij ook echt opkomen voor de belangen. Voor meer informatie kunt u altijd contact opnemen met de cliëntenraad via clientenraad@majestichomecare.nl