Zorg aanvragen

Thuiszorg aanvragen

Wilt u weten of u in aanmerking komt om voor u of voor één van uw naasten thuiszorg aan te vragen?

Het is mogelijk om thuiszorg aan te vragen wanneer u:

Thuis wilt kunnen blijven wonen:

  • met een chronische aandoening
  • ondanks uw handicap
  • als u moet revalideren na een operatie
  • als u niet meer alles zelf(standig) kunt door fysieke of mentale beperkingen

Hulp nodig heeft:

  • bij persoonlijke verzorging zoals aan- en uitkleden, wassen, haar- en mondverzorging
  • bij wondverzorging
  • bij het innemen of toedienen van medicatie
  • bij de verzorging van een infuus, sonde, centrale lijn, katheter of stoma
  • omdat u in afwachting bent van een verhuizing naar een verpleeghuis
  • in de terminale fase van uw of uw partners leven

Mantelzorger bent en:

  • voor uw dementerende partner zorgt en ondersteuning kunt gebruiken
  • de zorg voor uw familielid niet meer kunt combineren met uw eigen drukke leven
  • u instructies en hulp nodig heeft bij de omgang met uw zieke familielid of kennis

Wij leggen graag in een persoonlijk gesprek uit wat voor thuiszorg er mogelijk is voor uw persoonlijke situatie en komen graag met u in contact .

Gelukkiger ouder worden

Langer samen en gelukkiger ouder

Betaalbare zorg

Vaak volledig gedekt door PGB

Zorg wanneer het nodig is

24 uur per dag en 7 dagen per week

Thuis wonen

Verzorgd worden in eigen omgeving

In vijf stappen naar onbezorgd thuis wonen

Als u kiest voor 24-uurs ouderenzorg kunnen wij snel, vaak binnen twee tot drie weken een zorgverlener voor u regelen. De procedure is als volgt:

1

We maken een afspraak

U belt of mailt ons en we maken een afspraak voor een intakegesprek. Tijdens dit gesprek bespreken we de zorg die u nodig heeft, uw specifieke wensen en behoeftes én de gewenste startdatum.

2

Wij gaan voor u op zoek

Op basis van de gegevens uit het intakegesprek stellen wij een profiel op. Vervolgens selecteren wij enkele voor u geschikte kandidaten. U krijgt dan snel van ons hun gegevens, zodat u uw keuze kunt maken.

3

U kiest

Als u dat wilt kunt u of uw familie via de computer een telefoongesprek met beeld (via Skype) met de voorkeurskandidaten hebben. U krijgt zo een goede indruk en maakt op grond hiervan uw definitieve keuze die u aan ons doorgeeft.

4

Uw zorgverlener arriveert

Als u een keuze heeft gemaakt spreken we de definitieve startdatum af. Deze kan vaak binnen een week gepland worden. Zodra de zorgverlener arriveert, begeleiden wij de eerste kennismaking en tekenen we samen het contract. De zorg kan direct beginnen.

5

Voortgang

Wij houden contact met u over de voortgang en zijn benieuwd hoe het met u en uw nieuwe zorgverlener gaat! Natuurlijk zijn wij altijd bereikbaar voor vragen.

Contactgegevens

info@majestichomecare.nl

Bel 020 - 334 64 19 | 06 - 11 28 27 77

Fax 020 - 331 75 72

Stekkenbergweg 6 | 1105 AJ | Amsterdam

Neem contact op

Privacy Regelement en Algemene Voorwaarden kunnen opgevraagd worden bij het secretariaat via info@majestichomecare.nl

Informatie over het coronavirus

De wereld staat op z’n kop. In deze onzekere tijden is het voor onze medewerkers continu schakelen en improviseren. We willen cliënten en mantelzorgers blijven ondersteunen in deze tijd. Juist nu in deze moeilijke omstandigheden, maar we moeten ook ons gezond verstand gebruiken en de officiële voorschriften volgen.

Wat zegt de overheid?

Op de website van RIVM staat de volledige informatie over het coronavirus. Wij houden u graag op de hoogte welke bijdrage wij leveren en welke maatregelen Majestic Home Care daartoe neemt.

Wat doet Majestic Home Care?

Wij houden de ontwikkelingen nauwlettend in de gaten en zorgen voor:

Wat adviseren wij onze zorgmedewerkers?

Wij onderschrijven de oproep van minister Bruins van Volksgezondheid. Juist nu is het zaak om zorg te bieden aan hen die het nodig hebben. Wij raden onze zorgmedewerkers aan om met u te overleggen over de bezoeken. Daarnaast adviseren wij onze zorgmedewerkers contact met u op te nemen wanneer zij twijfelen of een dienst doorgaat.

Omwille van uw gezondheid verzoeken wij de zorgmedewerker een bezoek te annuleren als zij:

Wij zorgen er altijd voor dat de zorgmedewerker die uitvalt wordt vervangen.

In deze roerige tijden zijn wij te allen tijde telefonisch bereikbaar op 020-3346419