VIP Moment

Veel ouderen hebben vaak te maken met eenzaamheid, daardoor dreigen ze in een isolement te raken. Het VIP moment staat in het teken van persoonlijke aandacht en gezelligheid. Onze zorgverleners nemen uitgebreid de tijd voor extra persoonlijke aandacht zoals u die wenst. De invulling van een VIP moment is geheel persoonlijk.

Denk daarbij aan samen een maaltijd koken, een ontspannende wandeling door het park of samen een uitstapje maken. Wij luisteren graag naar uw wensen en voorkeuren. Wellicht heeft u behoefte aan een goed gesprek of wilt u graag samen uw fotoboeken bekijken en herinneringen ophalen.

Aan de hand van uw wensen spreken we al hoe vaak en hoelang het VIP moment duurt. U kunt het VIP moment aanvragen als onderdeel van een bestaand zorgplan. Wij breiden dan het bestaande zorgmoment uit met het door u gewenste VIP moment.

Als u geen zorg van Majestic Home Care heeft maar wel belangstelling in een VIP moment, dan kunt u het VIP moment particulier inkopen. Wilt u weten wat voor andere mogelijkheden er zijn neem gerust contact met ons op.

Zorg aanvragen?

Om "VIP Moment" aan te vragen kunt u contact met ons opnemen voor meer informatie of een afspraak te maken. 020 - 334 64 19 info@majestichomecare.nl

Contactgegevens

info@majestichomecare.nl

Bel 020 - 334 64 19 | 06 - 11 28 27 77

Fax 020 - 331 75 72

Stekkenbergweg 6 | 1105 AJ | Amsterdam

Neem contact op

Privacy Regelement en Algemene Voorwaarden kunnen opgevraagd worden bij het secretariaat via info@majestichomecare.nl

Informatie over het coronavirus

De wereld staat op z’n kop. In deze onzekere tijden is het voor onze medewerkers continu schakelen en improviseren. We willen cliënten en mantelzorgers blijven ondersteunen in deze tijd. Juist nu in deze moeilijke omstandigheden, maar we moeten ook ons gezond verstand gebruiken en de officiële voorschriften volgen.

Wat zegt de overheid?

Op de website van RIVM staat de volledige informatie over het coronavirus. Wij houden u graag op de hoogte welke bijdrage wij leveren en welke maatregelen Majestic Home Care daartoe neemt.

Wat doet Majestic Home Care?

Wij houden de ontwikkelingen nauwlettend in de gaten en zorgen voor:

Wat adviseren wij onze zorgmedewerkers?

Wij onderschrijven de oproep van minister Bruins van Volksgezondheid. Juist nu is het zaak om zorg te bieden aan hen die het nodig hebben. Wij raden onze zorgmedewerkers aan om met u te overleggen over de bezoeken. Daarnaast adviseren wij onze zorgmedewerkers contact met u op te nemen wanneer zij twijfelen of een dienst doorgaat.

Omwille van uw gezondheid verzoeken wij de zorgmedewerker een bezoek te annuleren als zij:

Wij zorgen er altijd voor dat de zorgmedewerker die uitvalt wordt vervangen.

In deze roerige tijden zijn wij te allen tijde telefonisch bereikbaar op 020-3346419