Over ons

Wij zijn een jonge thuiszorgorganisatie met professionele medewerkers met verschillende specialisme in huis. Onze medewerkers zijn deskundig, integer en staan open voor verandering. Medewerkers onderschrijven de organisatiedoelen en dragen deze uit. Zij vormen het hart van de organisatie

Over de organisatie

De naam Majestic Home Care B.V. is ontleend achter de filosofie van de organisatie. De Engelse vertaling voor onze naam is Koninklijk. Onze quote luidt: “Your partner in Royalty Care”. Wij bieden kwalitatief hoogwaardige zorg waarbij rekening gehouden wordt met de wensen van de client. Ons beleid is er op gericht dat onze klant centraal staat. Majestic Home Care biedt zorg en begeleiding aan clienten van alle leeftijdsgroepen, ongeacht hun afkomst, religie en/of levensovertuiging. Onze organisatie onderscheidt zich niet alleen door zorg te leveren. We beiden ook maatschappelijke ondersteuning. Zingeving is hierin de rode draad.

We hebben personeel met veel ervaring in huis. Onze medewerkers vormen het hart van de organisatie. Zij zijn deskundig, integer en staan open voor verandering. Medewerkers onderschrijven de organisatie doelen en dragen deze ook uit.

Wij leveren maatwerk voor elke client die om welke reden dan ook ondersteuning nodig heeft. Op basis van behoeften en wensen bieden wij zorgactiviteiten aan die gericht zijn op het bevorderen van de gezondheid en welzijn in het algemeen. De zorg- en dienstverlening is erop gericht dat de client de regie over het eigen leven behoudt dan wel opnieuw verkrijgt.

Door het aanbieden van verschillende diensten ondersteunen en stimuleren we de client, waardoor ze langer thuis in hun vertrouwde omgeving blijven. Daarbij wordt hun zelfredzaamheid niet uit het oog verloren. De kwaliteit van hun leven wordt daardoor verbeterd. Bij Majestic Home Care B.V. wordt integer en confidentieel met uw dossier omgegaan.

Werkwijze

  • Stap 1

    We hebben een kennismakingsgesprek

    Om de juiste zorg en ondersteuning te bieden moeten we elkaar eerst leren kennen. Daarom plannen we een kennismakingsgesprek om u persoonlijk te ontmoeten voor we voor u aan de slag gaan. Hiervoor bezoeken we u thuis. Tijdens dit kennismakingsgesprek brengen we uw situatie en uw wensen en voorkeuren zo compleet mogelijk in kaart.

  • Stap 2

    We organiseren de zorg

    Onze verpleegkundige stelt een zorgplan op, zij verzorgt administratieve handelingen als dat nodig is én stelt een rooster op. Dit zorgplan wordt met u en eventueel uw mantelzorgers besproken zodat u weet wat er gaat gebeuren. Eventueel kunnen mantelzorgers en vrijwilligers zichzelf inplannen.

  • Stap 3

    We stellen het zorgteam aan u voor

    Zorg door Majestic Home Care is altijd persoonlijk. Op basis van uw voorkeuren vormen wij een klein vast team van gediplomeerde professionals. U heeft dus altijd een vertrouwd gezicht over de vloer. Wij doen ons best de juiste zorgverleners te selecteren en kijken daarom naar ervaring én persoonlijkheid.

  • Stap 4

    We starten de zorg

    Als u kennis gemaakt heeft met het zorgteam starten we de zorg. Dit betekent dat we er voor u zijn op de momenten die we hebben afgesproken, op vaste dagen en vaste tijden, zodat u nooit onnodig hoeft te wachten. Bij vragen kunt u dag en nacht terecht bij uw persoonlijke aanspreekpunt. Op onze beurt vragen wij u regelmatig hoe het gaat en houden evaluatiemomenten.

  • Stap 5

    We bieden 24 uur per dag ondersteuning

    Ook rondom de zorg en ondersteuning die Majestic Home Care biedt is er vaak nog genoeg te doen. Wij helpen u daar graag bij. Denk aan de afhandeling van uw administratie, het verzorgen van uw PGB-verantwoording of het aanvragen van hulpmiddelen. Wat uw vraag ook is, wij staan te allen tijden voor u klaar

Betrouwbaar

Bij Majestic Home Care kunt u vertrouwen op een vast zorgteam. Zij arriveren op vaste dagen en tijden en nemen rustig de tijd voor u. Zorgverlening bij Majestic Home Care is altijd persoonlijk en op maat gemaakt voor u. Wij passen ons aan uw wensen aan in plaats van andersom. Zo heeft u altijd betrouwbare, bekende mensen om u heen en houdt u ruimte over in uw agenda voor andere activiteiten.

Heeft u hulp nodig, op welk gebied dan ook, schroom niet, neem vrijblijvend contact met ons op voor een kennismakingsgesprek. We zijn via email te bereiken via info@majestichomecare.nl of telefonisch via tel 020 – 334 64 19

Visie

Voor Majestic Home Care staat centraal dat cliënten zoveel mogelijk de regie over hun eigen leven, keuzevrijheid en zelfredzaamheid behouden. Belangrijk is dat de cliënt zoveel mogelijk naar wens het eigen leven kan voortzetten als voorheen.

Wij leveren maatwerk voor elke cliënt die om welke reden dan ook ondersteuning nodig heeft. Op basis van behoeften en wensen bieden wij zorg, servicediensten en preventieve activiteiten die gericht zijn op het bevorderen van gezondheid en welzijn in het algemeen.

De cliënt kan binnen de kaders van de indicaties keuzes maken voor die vormen van zorg die het beste aansluit bij de eigen wensen, voorkeuren en gebruiken. Alle gemaakte afspraken worden in overleg met de cliënt opgenomen in het zorgleefplan. Voorop staat de kwaliteit van leven van de cliënt. Kortom: Onze zorg en dienstverlening is erop gericht dat de cliënt de regie over het eigen leven behoudt dan wel opnieuw verkrijgt.

Missie

De missie van Majestic Home Care gaat verder en ziet het als haar verantwoordelijkheid om de cliënt de best mogelijke zorg te bieden als de gezondheid en mobiliteit van de cliënt achteruitgaat.

Als de geleverde (mantel)zorg niet meer past dan zal de zorgvraag van de cliënt op passende wijze ingevuld moeten worden. Onze missie is om mensen te helpen zo lang mogelijk thuis te blijven wonen, in hun vertrouwde omgeving, ook wanneer zorg en ondersteuning nodig is.

Om dit op een zo prettig mogelijke manier te realiseren leveren wij thuiszorg op maat. Van 24-uurs zorg tot een plusmoment waarbij samen koken en wandelen een optie is.

Contactgegevens

info@majestichomecare.nl

Bel 020 - 334 64 19 | 06 - 11 28 27 77

Fax 020 - 331 75 72

Stekkenbergweg 6 | 1105 AJ | Amsterdam

Neem contact op

Privacy Regelement en Algemene Voorwaarden kunnen opgevraagd worden bij het secretariaat via info@majestichomecare.nl

Informatie over het coronavirus

De wereld staat op z’n kop. In deze onzekere tijden is het voor onze medewerkers continu schakelen en improviseren. We willen cliënten en mantelzorgers blijven ondersteunen in deze tijd. Juist nu in deze moeilijke omstandigheden, maar we moeten ook ons gezond verstand gebruiken en de officiële voorschriften volgen.

Wat zegt de overheid?

Op de website van RIVM staat de volledige informatie over het coronavirus. Wij houden u graag op de hoogte welke bijdrage wij leveren en welke maatregelen Majestic Home Care daartoe neemt.

Wat doet Majestic Home Care?

Wij houden de ontwikkelingen nauwlettend in de gaten en zorgen voor:

Wat adviseren wij onze zorgmedewerkers?

Wij onderschrijven de oproep van minister Bruins van Volksgezondheid. Juist nu is het zaak om zorg te bieden aan hen die het nodig hebben. Wij raden onze zorgmedewerkers aan om met u te overleggen over de bezoeken. Daarnaast adviseren wij onze zorgmedewerkers contact met u op te nemen wanneer zij twijfelen of een dienst doorgaat.

Omwille van uw gezondheid verzoeken wij de zorgmedewerker een bezoek te annuleren als zij:

Wij zorgen er altijd voor dat de zorgmedewerker die uitvalt wordt vervangen.

In deze roerige tijden zijn wij te allen tijde telefonisch bereikbaar op 020-3346419